BLIK w aplikacji NASZ BANK

Usługi BLIK umożliwiają przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do akceptowania operacji na telefonie.

Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.

W ramach usług BLIK w Aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci mają możliwość: wypłacania gotówki w bankomatach, płacenia za zakupy w sklepach internetowych i stacjonarnych przy użyciu terminali płatniczych.

Transakcje BLIK w Internecie i terminalach płatniczych są darmowe.

Usługa dostępna jest tylko dla klientów indywidulanych.

Wypłaty z bankomatu bez karty

W celu wypłaty w bankomacie należy wybrać metodę wypłaty środków BLIK, a w Aplikacji mobilnej Nasz Bank wygenerować kod BLIK, przepisać go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdzić operację na ekranie telefonu.

Płatności w sklepie stacjonarnym

Aby dokonać płatności w sklepie należy poinformować sprzedawcę o wyborze tej opcji, przejść do Aplikacji mobilnej Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji. Dzięki takiej formie płatności klient zyskuje nie tylko czas, ale także poczucie bezpieczeństwa i możliwość dodatkowej weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

Płatności w sklepie internetowym

Aby dokonać transakcji w sklepie internetowym, wystarczy włączyć Aplikację mobilną Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na stronie sklepu i zatwierdzić. Czynności te są znacznie szybsze i wygodniejsze, niż logowanie do banku i ręczne autoryzowanie płatności. Dodatkowo klient ma możliwość weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

Przelew na numer telefonu w aplikacji Nasz Bank!

Nowa funkcjonalność BLIK – przelew na numer telefonu w aplikacji Nasz Bank!

Udostępniamy Państwu nową funkcjonalność pozwalającą na wykonywanie przelewów na numer telefonu za pośrednictwem BLIKA w aplikacji mobilnej Nasz Bank.

Na czym polega przelew BLIK na telefon?

Funkcja ta polega na natychmiastowym przesyłaniu pieniędzy z rachunku bankowego jednego użytkownika na rachunek innego, z wykorzystaniem numerów telefonu uczestników transakcji. Główną zaletą przelewów za pomocą numeru telefonu w BLIK są szybkość, wygoda oraz brak konieczności posiadania numeru rachunku odbiorcy. Do uruchomienia usługi konieczna jest aktualizacja aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Maksymalna kwota przelewu 1000 zł

Jak aktywować funkcję BLIK przelew na telefon ? 
Wymaga aktywnej usługi BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank! Jak to zrobić ?

1. Zaktualizuj aplikację „Nasz Bank”.

2. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje „Ustawienia” po czym kliknij „Przelew na telefon BLIK”

 

image.png

3. Oznacz użytkowników przelewów na telefon BLIK i włącz możliwość odbierania przelewów na telefon BLIK.

Jak wykonać przelew na telefon BLIK ?

1. Wybierz opcje „Przelew na telefon”.

image2.png

2. Wybierz odbiorcę lub wpisz numer telefonu.

image3.png

Kontakty oznaczone BLIK mogą odbierać przelewy na telefon BLIK.

3. Uzupełnij szczegóły operacji i wybierz DALEJ.

image4.png

4. Sprawdź dane przelewu, wybierz WYKONAJ ,podaj e-PIN i ZATWIERDŹ. Gotowe!

 

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

 

 

domyślny

maksymalny

Wypłata gotówki w bankomacie

 1 000 zł

2 000 zł

Płatności w sklepach

 1 000 zł

5 000 zł

Płatności w Internecie

 1 000 zł 

5 000 zł 

BLIK przelew na telefon

 1 000 zł 

1 000 zł 

Jak aktywować BLIKA?

BLIK – aktywacja – zobacz jakie to wygodne

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji Nasz Bank oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

Regulamin


BLIK w aplikacji BS Pay

(Dostępne tylko do:  31.01.2024r.)

Aktywacja usługi BLIK:

Zarejestruj/zaloguj się do portalu

  • W portalu Kartosfera wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej
  • Pobierz aplikację BS Pay ze sklepu Google Play lub App Store
  • Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS Pay, wprowadzając kod wygenerowany w Kartosferze i nadając swój własny kod PIN do aplikacji
  • Dokończ aktywację w portalu Kartosfera w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij w BS Pay przycisk "Dalej"
  • Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS Pay dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
  • Wybierz ikonkę BLIK
  • Zacznij korzystać z BLIKA

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Pay oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

Centrala Banku w Dynowie

36-065 Dynów, ul.Mickiewicza 3

telefon: (16) 65 22 023

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prezes Zarządu - (16) 65 22 013

Wiceprezes Zarządu - (16) 65 22 071

Wiceprezes Zarządu - (16) 62 22 019

Główny Księgowy - (16) 65 22 024

Pozostałe placówki

© Bank Spółdzielczy w Dynowie 2022, Strona wykorzystuje pliki Cookies