BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay.
Limity obowiązujące w usłudze BLIK:
Rodzaj transakcji
Limit domyślny
Limit maksymalny
Wypłata gotówki
1 000 zł
2 000 zł
Płatności w sklepach
1 000 zł
5 000 zł
Zakupy online
1 000 zł
5 000 zł
Aktywacja usługi BLIK:
Zarejestruj/zaloguj się do portalu
W portalu Kartosfera wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej
Pobierz aplikację BS Pay ze sklepu Google Play lub App Store
Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS Pay, wprowadzając kod wygenerowany w Kartosferze i nadając swój własny kod PIN do aplikacji
Dokończ aktywację w portalu Kartosfera w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij w BS Pay przycisk "Dalej"
Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS Pay dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
Wybierz ikonkę BLIK
Zacznij korzystać z BLIKA
W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Pay oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.