Skip to main content
  • Kariera

Doradca Klienta

Miejsce pracy: Przemyśl

Główne zadania:

  • sprzedaż i obsługa Klientów w zakresie produktów i usług bankowych oraz ubezpieczeniowych;
  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami;
  • dbanie o pozytywny wizerunek Banku i najwyższe standardy obsługi Klienta;
  • obsługa operacji i transakcji gotówkowych;
  • wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej.

Wymagania:

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • dynamizm w działaniu i konsekwencja w realizacji założonych celów;
  • chęć zdobywania nowych umiejętności, uczenia się;
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów – preferowane kierunki ekonomiczne lub pokrewne;
  • znajomość obsługi komputera;
  • umiejętność organizacji czasu pracy;
  • doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjny system premiowy;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej.

Kontakt

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji zawierających CV i list motywacyjny w terminie do 14.07.2024 r. na adres: Bank Spółdzielczy w Dynowie, ul. Mickiewicza 3, 36-065 Dynów lub adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ważna informacja

W uwagi na wymogi RODO, prosimy o zamieszczenie w CV/liście motywacyjnym oświadczenia o następującej treści:


„Oświadczam, że zapoznałam/em się z treścią klauzuli informacyjnej dotyczącej rekrutacji.
Na podstawie art. 6 ust. 1 a) RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest: Bank Spółdzielczy w Dynowie, ul. Mickiewicza 3, 36-065 Dynów; moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko, w tym w szczególności numeru telefonu, adresu e-mail, adresu zamieszkania, informacji o wcześniejszym zatrudnieniu i innych danych ujawnionych w przesłanym CV, w tym również zamieszczonego tam zdjęcia (wizerunku). Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie.”


oraz o zapoznanie się z poniższymi informacjami:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO, informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Dynowie, ul. Mickiewicza 3, 36-065 Dynów.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody,
3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres tej i przyszłych rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 3 lat,
4) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej na adres siedziby Administratora danych lub elektronicznie na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W przypadku wniesienia sprzeciwu przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w ww. celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych osobowych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
5) ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
6) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko,
7) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

© Bank Spółdzielczy w Dynowie 2022, Strona wykorzystuje pliki Cookies