Jesteś w:
BS Dynów| Klienci indywidualni | BLIK |

BLIK

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay.

 

Limity obowiązujące w usłudze BLIK:

 

Rodzaj transakcji Limit domyślny Limit maksymalny
Wypłata gotówki 1 000 zł 2 000 zł
Płatności w sklepach 1 000 zł 5 000 zł
Zakupy online 1 000 zł 5 000 zł

 

 

Aktywacja usługi BLIK:

Zarejestruj/zaloguj się do portalu

  1. W portalu Kartosfera wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej
  2. Pobierz aplikację BS Pay ze sklepu Google Play lub App Store
  3. Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS Pay, wprowadzając kod wygenerowany w Kartosferze i nadając swój własny kod PIN do aplikacji
  4. Dokończ aktywację w portalu Kartosfera w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij w BS Pay przycisk "Dalej"
  5. Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS Pay dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
  6. Wybierz ikonkę BLIK
  7. Zacznij korzystać z BLIKA
  8. W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Pay oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

     

     

EBO Mobile PRO