Jesteś w:
BS Dynów| Aktualności |

Przerwa w działaniu EBO Token PRO (2019-11-13)

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że w dniu 13.11 w godzinach od 8:00 do 14:00  może wystąpić przerwa  w działaniu aplikacji EBO Token PRO. W związku z tym mogą wystąpić problemy z zalogowaniem na konto bankowe.

Za utrudnienia przepraszamy.

 

EBO TOKEN PRO nowy środek autoryzacji (2019-08-12)

Szanowni Państwo!

Od 26.08.2019 Bank Spółdzielczy w Dynowie udostępnia swoim Klientom bankowości elektronicznej nową, szybszą i bezpieczniejszą metodę autoryzacji o nazwie EBO Token PRO (Authenticator), zgodną z nową dyrektywą PSD2, która zacznie obowiązywać od 14.09.2019 r.

 

 

Dzięki nowej metodzie autoryzacji mogą Państwo zatwierdzać operacje bankowe za pomocą:

  • kodów przepisywanych z aplikacji EBO Token PRO
  • skanowania kodów QR
  • skanowania odcisku palca

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z nową metodą.

Więcej informacji znajdą Państwo pod linkami:

https://ebotoken.pl/ - Strona poświęcona nowej metodzie autoryzacji
https://ebotoken.pl/faq/ - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące EBO Token PRO
Ebo_Token_Pro - Instrukcja

Planet Mobile (2019-01-14)

Aplikacja Planet Mobile - mobilna bankowość dla banków spółdzielczych daje Ci wiele możliwości:

- dodawanie wszystkich kart płatniczych;

- zmiany kodu PIN lub zastrzeżenia karty;

- zarządzania limitami kartowymi;

- prezentacji stanu dostępnych środków na wybranej karcie;

- wyszukiwania bezprowizyjnych bankomatów.

 

Prosta instalacja:

 

1. Ściągnij aplikację z Google Play (wyszukaj Planet Mobile) lub Appstore;

2. Dodaj wybrane karty i aktywuj je.

3. Możesz płacić już telefonem i korzystać z innych funkcji aplikacji (płatności aktualnie możliwe wyłącznie na telefonach z systemem Android).

 

FAQ_Planet_Mobile

 

Instrukcja Instalacji Planet Mobile

Mechanizm podzielonej płatności - dodatkowy rachunek VAT (2018-07-01)

Bank Spółdzielczy w Dynowie uprzejmie informuje, że zgodnie z Ustawą z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r. poz. 62), otworzył rachunek VAT dla każdego Klienta posiadającego rachunek rozliczeniowy w PLN.

Zgodnie z w/w Ustawą, otwarcie i prowadzenie rachunku VAT nie wymaga podpisania odrębnej umowy lub Aneksu do umowy. Ponadto informujemy, że z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunku VAT, Bank Spółdzielczy w Dynowie  nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat.

Numer NRB otwartego rachunku VAT oraz zasady i terminy informowania Klienta o saldzie rachunku VAT są dostępne w systemie bankowości elektronicznej oraz w placówkach Banku Spółdzielczego.

Mechanizm podzielonej płatności - pytania i odpowiedzi